Korduma kippuvad küsimused

Sisestasin broneeringusse vale e-posti aadressi või sattus kinnituskiri spämmifiltrisse ja seetõttu ma ei saanud tellimuse kinnitust

Tellimust kinnitav e-kiri on vaid informatiivne lisafunktsionaalsus ja see broneeringu tegelikku olekut ei mõjuta.

Kui pärast teenuse eest maksmist kuvasime broneeringut kinnitava lehekülje (samm 5) ja seal oli märgitud, et piletid on väljastatud ja broneering on kinnitatud, siis nii ka on. Me alati ka soovitame, et trükkige see lehekülg tava- või pdf-printeriga välja.

Kui teil jäi nii kinnituslehekülg välja trükkimata, kui ka kinnitus kättesaamata vigase e-postiaadressi või spämmifiltri tõttu, siis sellele vaatamata saate lennule registreerida, kui esitate lennujaamas oma passi või id-kaardi.

Kui olete kindel, et sisestasite broneeringusse õige e-posti aadressi, siis palun vaadake oma e-posti kliendis rämpsposti kataloogi (märgitud Junk, Spam vms nimedega). Kui meie kiri on sinna sattunud, siis märkige ta mitte-spämm olekusse (siis teab teie e-posti klient järgmine kord sellega arvestada). Kui kasutate mõne suure organisatsiooni e-postilahendust, siis palun arvestage võimalusega, et kiri võib olla kinni peetud mõnes vahepealses postiserveris - sel juhul palun kasutage kirja kättesaamiseks teie organisatsioonis ette nähtud protseduure.

Kui teil on broneeringunumber üles märgitud või välja trükitud, siis saate oma lennubroneeringu olekut alati kontrollida www.viewtrip.com lehelt (sisestage otsinguvormile perenimi ja broneeringunumber).

Kui teil on ka broneeringunumber (kuuekohaline tähtede ja numbrite kombinatsioon) kadunud, siis:
  • kui maksite piletite eest pangalingi vahendusel, siis leiate selle oma pangaväljavõttest (märgitud makse selgituse real)
  • või võtke meiega ühendust

Vaata ka:



Viimati muudetud 09.05.2012 14:36