Korduma kippuvad küsimused

Broneerisin ise Lennupiletid.ee kaudu omale lennupiletid ja kas mul on võimalik maksta ainult pangaülekandega?

Lennupiletid.ee veebis on terve lennupiletite broneerimise ja piletite väljastamise protsess on terviklik ja automaatne ning see eeldab, et maksate nende eest kohe ka internetipangas. Kui tegite broneeringu ja ei maksnud selle eest, siis broneering tühistati (välja arvatud allpool toodud erand).

Täiendatud 11.12.2009

Seni kuni me arendame välja automatiseeritud lahenduse pangaülekandega lennupiletite eest tasumiseks pakume välja sellise protseduurilise töökorralduse.

Kui soovite tasuda lennupiletite eest pangaülekandega, siis palun tehke lennubroneering tööpäeviti ajavahemikus 0900-1700 (Eesti aja järgi ehk 0700-1500 UTC talvel ja 0600-1400 UTC suvel) ning helistage telefonil (+372) 6108630 ning öelge meile broneeringu number mida tahaksite arvega maksta. Seejärel seadistame Teie tehtud broneeringu nii, et seda kuni arve maksmiseni ei tühistata, väljastame Teile arve ning pärast selle tasumist vormistame piletid.

Juhime Teie tähelepanu aga asjaolule, et maksmine Internetipangas pangalingi vahendusel ongi tegelikult "tasumine pangaülekandega". Seega kui Teil on olemas ligipääs internetipangale, siis saate ka kohe peale broneerimist makse teha (kui tehingulimiit ja muud tingimused seda võimaldavad).


Viimati muudetud 13.12.2009 12:14